INTERNET MARKETING

Autor: Zuzana Cáková <zcakova(at)cpscoop.sk>, Téma: Podpora podnikania, Zdroj: www.sario.sk, Vydané dňa: 30. 09. 2009

Slovenská agentúra pre rozvoj investícií a obchodu v rámci projektu „Proexportné školiace centrum„ organizuje vzdelávací seminár na tému: Internet marketing na začiatku 21. storočia. Internet marketing ako podpora exportu

Termín konania: 27. 10. 2009; 9:00 – 15:00
Miesto konania: SARIO Martinčekova 17, 821 01 Bratislava
Cena: 80 EUR (V cene seminára sú zahrnuté pracovné materiály a občerstvenie.)

Už existuje len málo firiem, ktoré neprezentujú svoje tovary a služby na internete, preto sa do popredia dostáva otázka, ako sa nestratiť v milióne iných informácií a aby práve našu firmu našli tí, ktorí ju hľadajú - hoci možno o tom ešte ani nevedia. Ako sa priblížiť, čo možno najviac k potenciálnemu zákazníkovi prostredníctvom webovej prezentácie, sa dozviete práve na tomto seminári. Výhodou internet marketingu je presné zameranie sa na cieľovú skupinu za oveľa nižších nákladov ako u klasických médií a predovšetkým možnosť zmerať a vyhodnotiť výsledky.